Monday, December 12, 2011

rantai burung hantu haram??? betol kew

asalammualaikom 
hri nie emma tk tau nk citer ape so emma terjumpe dri fb
orng share
so emma pon nk share 
hehehehehe


tngok nie comel gila kan
k
di sebalik kecomelan burung hantu nie
msti ad cbb die an
emm pon tnh terpike nk memilikinyer
tetapi ape kan danyer
seblom emma dapt bnde tu sellu dpt keburukannyer dulu
emmmmm???
mmber emma pnh beli mmg comel 
bkn rantai jew cincin die pon ad k nk tngok orng
komen2 tk ad yg blh terima ad yg tdk


Anonymous said...

Terima kasih kerana sudi menyampaikan.

Tetapi bukankah "diangkat pena bagi seseorang yang tidak tahu sehinggalah dia tahu"

jadi tak manis dan tidak adil jika awak mengecam gadis2 yang memakai rantai berloket burung hantu kerana saya yakin mereka semestinya tidak tahu tentang fakta yang satu ini.

no offense.:)

-KK

Anonymous said...

assalamualaikum,
aku bukan na kurang hajar cuma aku rasa tak puas hati bukan sebab kau cakap burung hantu nie haram kea apa. aku tahu benda nie pun lepas kau terangkan dalam blog kau nie. tapi cara kau tegur tuh, macam kiteorang dah tahu, tapi kiteorang still buat. cara kau nie tak betul. lagi satu kau ambil gambar budak2 perempuan tuh. kau ada mintak izin dorang? dengan tak sensored lagi muka diorang. memang lah aku setuju kita sebagai islam harus menegur apa yang salah disisi agama islam. tapi jangan sampai mengaibkan orang. maaf kalau terkasar bahasa.
Assalamualaikum :)

said...

terima kasih di atas komen anda , maafkan saya , saya terleka , maafkan saya ,entri ini telah saya ubah semula isinya , semua komen saya jadikan 1 pengajaran dan panduan , terima kasih di atas sokongan dan komen anda semua , terima kasih :)

Anonymous said...

THANKS HAIYUM , SY TRIMA NSIHAT DN SGLA TGURN AWAK , SY TRKJUT MMBCA NYA .RUPA RUPA NYA DAJAL

Anonymous said...

Ygn patung tu saya tak faham , kalau saya ada teddy bear malaikat tak akan masuk ? Tlg beri jawapan , kalau betul saya nak buang

said...

dulu dah tengok rantai ni, budak-budak pakai . dah tau dah something wrong dengan loket owl tu .

Anonymous said...

typical MALAY minded.
back to basic, it's only a bird.
pegi study balik ea dik.. tak payah nak haruk pikuk sangat pasal freemason ni. yang 5 waktu tu tegakkan dulu.

No comments:

Post a Comment