Friday, April 27, 2012

bila diri tk di pedulikkan


asalammualaikom blogger reader and bla2
to day i wanna't share about love and caring 
ok korng semua bercinta kan
my first love..and i really love the boy.
kami start couple 2009 then putus apa masa yg agk lme
thun 2011...
then couple blik cbb die yg mintk
bulan 1 kod 2012
now tutap2 3 thun kite couple
dlm mse 3 thun tu mcm2 bnde yg blku
every month week and day 
ad lah sikit2 gado
emma mmg ssh nk pcye lalaki skrng
dan emma akn crit point dan kumpol kan point tu dan teboskan point tu untok backup emma
bile emma gado g die
then offcos emma win heehe tks slalu la
tpy now kite orng couple blik 
cbb die syng emma dan emma tk syng die
lme2 syg dtng dan die lak buat problem dan emma tk die pedulikkan dan tk 
pnting bginyer
tk pnh nk try call emma walau mcm mne pon
emma jew asik call die hbis kan kradik emma 
(nmpk kan emma yg terkeja2 kan die .tpy die)
???????
tk cukop krdik sos top up
pon tk hargai emma.
emma tk phm kalu die syg emma please take care me 
caring me
love me tpy kau cume stay here then watching me 
dan don't do nothing 
way lah way lah
knpe aku kene hadap semua cabaran nie
emma bgi peluang tok tbos silap kau tpy tk gune dgn sbaiknye
jgn mara aku kalu aku careless dgn kau aku cheating  kau 
tk slh kan..kau jgn marh2 aku slm enie kau tk pdulik kan aku
 tk kesah pasal aku tk take care aku 
serupe aku g ko tk knl stu sme laen 
serupe aku tk pnh tahu kau skolh g aku jirng kls aku dan 
boy aku 
aku da pnt sngt
dan aku pnh ckp g kau if we break 
tkkan ad perkataan couple blik
dan aku tkkn jilat lgi ape yg aku ludah 
dan aku tkan mnngis kerna manusia yg tk pedulik pasal diri aku
the end 
wasalam

janji

No comments:

Post a Comment