Tuesday, December 4, 2012

gerak kau aku thu ape kau mahu

                                            
cara kau padangan,riak muka kau,aku blh bce dan layanan kau kad die aku blh thu...kau nkkan die tpy die sebaliknyer
kau thu kau byk halngan,kau tros cuba,setiap kali aku bersama wanita yg kau suka pasti ada kau,gmbar dia kau ada,nmbo die kau simpn,kau jelous bila die bersama rkn kau yg lain,aku thu,
kau lanyan aku dan rkn2 aku tidk sama mcm kau lnyan die

okay stop mcm ape je
emma citer k

aku thu kau suke kad die kau tk pnh ajak pompuan lain tompng dngn kau,tpy aku ada aku je tk nk,aku terfikit myb kau nk jelous kan die or mmg niat kau mcm tu.hurmmm tpy kawn kau tk adil kawan nmpk sngt memilih,member kau nk mintk tompng tk kasi tpy bile die nk tompng kau nk plk laju je ckp jom
kengkadng ko mmg tk adil g mmber kau.lelaki bila mahukan sesuatu die akn berusaha dan bila die sudah dpt  die biarkan sje, come on beb aku pon suke kau tpy memberla semua orng aku suke aku syg korng tpy please jdy lah orng yg adil jgn kau suka kad die,dia sje ada dpn mata..padahal dia tu tk anggp pon kau seorng yg special bgy die..just friend,aku sedikit kecewa dgn kau kawan..member kau sentap pon ada g kau....mintk tompng tpy tk nk kasi ,bile die tu mintk tompng kau laju..hrgailah rakan selagi masih ada dpn mata kawan..

No comments:

Post a Comment