Monday, October 17, 2011

parent gado sbb mase depn aku :)


huhuhu korng pnh pike ak parent korng bergado cbb mse dpn korng....mulenyer dri sini

me:bah!!tuka duit
abh:pg amik duit kad bju abh
me:eemmm!!!!tknyahla
ibu:aah tk dew pg tuka kang tengok duit tu byk asik nk belje jew
me:eemmmmmm (berdiam diri)
abh:biahla
me:bah nnti abh  nk tmbh beli giterkan??? angah kumpol 70 abh tmph 3o kan kan
abh:nyee!!!
tibe2 ibu menympuk
ibu:beli giter wat per mmbazir jew (dngan gaye bermain giter ibu lakukan
abh:bialah duit die
ibu:baik beli hempon tngok fon angah tu da bruk
me:eemmmm!!!! beli fon kene tunggu lme la
ibu: tk pew la
me: ala nk keje tk kasi..bile nimtk tk nk bgi...
abh:ala belaja jew pndai2...da pndai semua blh dpt
me: ~,~`` ala lme aahhh!!!!
abh:belja jew pndai2 nnti nk keje kilang kew
ibu:keje kilng tu tk elok kew
IBU MARAH
abh:tak ad lah jgn la keje kilng
me:eemmmmm (diam)
ibu:tk kesah la keje kilng kew ape asal halal
bla222222
abh:angah nnti keje kilng jgn jew
me:eemm????
ibu:hbis kawin g noor jgk keje kilng
me:ala babah tk kesah la keje kilng kew ape jji halal
ibu:tah tk kesah la
  

n tk ingt sekarng aku komfius hahahaha..ckp pasl fon aku tido bgon2 jew fon aku pch cermin dpn die..agk2 fon aku nie mara cbb citer pasal beli fon bru eemmmmmm!!!!

No comments:

Post a Comment