Friday, January 27, 2012

cinta aku pada music hikhok!!!....




asmikom/asalammualaikom

hehe hri sye berbesar hti dan tngn nk cerita pasal music
aku seorng permaen guiter propesional
dan aku talah buat byk lgu
rekaan sendiri tpy syngnye tk hot pon
aku sorng permaen guiter jalanan aku akn merantau ke tmpat yg rmai orng
aku byk buat persembah kad skolah dan mne2 aku suke.
dan aku di kenali rmai orng
hahahahaha
sebonanyer semua tu tk pnh blku kad aku pon korng pcye ke
haha
guiter pon aku tk de pekan lg maen or petik guiter
blh tk sesape tunai kan permintaan aku...
(blh tk seseorng hadiahkan aku guiiter)
hahaha
ad sape2 blh bg
hahaha
kidding je tpy klu nk bg pon tk pe
rezeki jgn tolk bale jgn mintk an2
doa2 kan emma dpt emma nk hehehe
AMIN
satu lgi emma pnh terpike
ad hukum hakkam maen guiter nie
so emma nk tau emma search
la kad google
HUKUM WANITA BERMAEN GUITER
setelah emma mencarit jawapan
jawapannyer
kite blh maen semua tu tpy niat dan jgn samapi melalaikan
ok
hehehe
so emma blh beli guiter emma
emma nk bli guiter wrne putih pastu yg tmpat ad lubng tu tpy die ad corak
bunge kecik
waaaaa
lawa dow
like it

No comments:

Post a Comment