Wednesday, January 25, 2012

macik da moden bhaiii

hai korng emma bru blik dri pasa malam tk la bru dlm setengh jam tdy kod hahaha ok emma pg pasa mlm cbb nk top up je hehe kedai top up masen je sng kalu g kdai asik ttp je nie tros g mesen haha almaklom now moden kan semua blh jdi... an an emma perg top up pon cbb dpt msj penting la sngt err~~ bile call pew skit ati aku..mcm call nk cakp hai pstu ttp ejen sgt la kod BG DIE
hehehe emma tk nk kutok2 die nnti die tau  tacink pastu mara emma tk suke bnde mcm tu blku meyamph aku

hahaha back to topic emma kalu g pasa mlm emma suke tngh mamat yg jual apam blik haha comel sngt mate die comey sngt3 bg emma leeee....
hahaha  da puas tngh pg top up time emma nk bergrk nk g top up tu ad la makcik2 bertembong mmber katekan
borak jap smbil2 tu buat sesak kad situ ckop2 la orng asing da buat pasa mlm tu mcm bandar die nie kan mak cik2 tu lg la...
da la melambat kan urusan orng nk pegi beli mknn pastu wat gangguan sek lak kad situ
haha mcm emma da ckp tdy MODEN sngt
hahahaha...yg tk tahn tu dpn emma lki blkng makcik tu mmt mude time makcik2 tu nk bela ad lah sorng dri depn mcik tu pg rabe kawan die...haha
mcm tk ad umah nk buat...adakah itu tnda persahabatan or tnda nk ckp (we aku grk lu)
mcm kite we aku bla dulu hahaha sngal la mcik2 nie....orng yg blkng mcik tu da buat muke pelik..yg dpn emma tau la wat muke ape...da die rbe mmber die...die bls blik..sunph segn jdi pompuan.. :(

tekejut berok aku die buatnyer..hehe...dasyatla mcik2 tu


No comments:

Post a Comment